 |
re FCZS |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 15:15:56] |
 |
|
 |
KFC bovenaan met wat meer geluk? Zilvermeeuwen had zeker 10 punten los moeten staan van nummer 2. Alleen van Uitgeest terecht verloren (met een veldspeler op doel) en tegen Zaanlandia (in overigens de slechtste wedstrijd van de meeuwen dit seizoen) met het nodige geluk 1 punt gehaald. In de overige niet gewonnen wedstrijden onterecht 1 of 3 punten te weinig gehad. |
|
|
 |
FCZS |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 14:46:32] |
 |
|
 |
Daar heb je gelijk in, maar de jeugdspelers zijn gewend om te voetballen tegen clubs waarvan vaak het 1e elftal minimaal 1e, maar vaak ook hoofdklasse speelt. Het is inderdaad zo dat veel van die jongens weg gaan, maar ik ben ervan overtuigd dat KFC met de kwaliteit spelers in de A1 en de selectie op een hoger niveau hoort te spelen. Zo zullen de spelers ook makkelijker doorstromen vanuit de jeugd, omdat het niveauverschil (qua tempo) niet zo groot is. In de 2e klasse speel je tegen clubs die vaak een ander systeem hanteren, fysieker, verdedigender en met de lange bal spelen. Voor een jeugdspeler is het lastig om je aan deze manier van voetbal aan te passen. Misschien moet KFC zich concentreren om de jeugd hier op voor te bereiden. |
|
|
 |
beker |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 14:38:01] |
 |
|
 |
Herstel
Zilvermeeuwen - G.V.V.V
22 feb om 20.00 uur |
|
|
 |
Fan |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 13:53:50] |
 |
|
 |
Leuk hoor dat Zaanse sterrenteam en ik weet dat de trainers een naam moeten doorgeven, maar de organisatie/3 trainers kunnen toch ook hun stem mee laten tellen? Nu staat bijvoorbeeld de keeper van Zaandijk (1-3 verlies) erin, maar de keeper van WSV (1-0 winst) of Zilvermeeuwen (3-0 winst) niet... En die Patrick de Vries is zeker de schoonzoon van de trainer? |
|
|
 |
Re FCZS |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 13:52:06] |
 |
|
 |
Welk niveau bedoel je dan? KFC heeft een tijdelijke opleving gehad in de seizoenen 2006 tot 2010 2e klasse en 1e klasse. Vanaf het seizoen 1989 tot en met 2006 nooit hoger gespeeld dan 3e klasse, waarvan 9 seizoenen op rij in de 4e klasse. Talenten van KFC zetten zich zelf in de etalage om vervolgens hogerop te gaan spelen. Clubs als KFC, Zilvermeeuwen, Zaanlandia, Hellas Sport, Fortuna W, WSV'30 zullen blij moeten zijn met het niveau van de 2e klasse met een uitschieter naar de 1e klasse. Hoofdklasse of een topklasser zal er never nooit komen. Dat is absoluut niet nagatief bedoeld maar pure realiteit. |
|
|
 |
sva-kfc |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 13:46:01] |
 |
|
 |
voetbal gaat gewoon door |
|
|
 |
FCZS |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 13:30:15] |
 |
|
 |
Ik zeg het inderdaad goed, de meeste wedstrijden.. Van Zilvermeeuwen werd terecht verloren en Zaanlandia speelde slim en was gewoon heel productief, al vond ik KFC voetballend sterker. Ik ben blij dat de trainer de jonge en zeer getalenteerde groep steeds volwassener laat spelen. Ik snap niet dat mensen van andere zaanse ploegen zich gelijk weer aangevallen voelen en de rivaliteit voelen, maar ik ben liever met het voetbal zelf bezig dan de rivaliteit en misgunst tegenover de andere zaanse ploegen. Het is namelijk jammer dat KFC in een paar wedstrijden het geluk niet mee had of de kansen nog niet werden benut, anders stonden ze nu bovenaan. Nu worden de kansen wel benut en scoort de ploeg 3 competitiewedstrijden achter elkaar 4x. Ik zie dat Chris Dekker goed bezig is en dat de ploeg steeds volwassener word. De meeste jongens in de ploeg hebben in de jeugd op een veel hoger niveau gespeeld. Het is als voetballende ploeg altijd lastig om tegen fysieke en stugge ploegen te spelen, dat zie je ook aan de oefenwedstrijden tegen DWV AFC'34 en de bekerwedstrijd tegen IJsselmeervogels, waarin zeker geen slechte resultaten werden behaald, met zelfs A-junioren in de ploeg. Ik hoop dat KFC snel weer op het niveau speelt waar het hoort te spelen. |
|
|
 |
j.c |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 13:23:19] |
 |
|
 |
nieuwe assistent z.meeuwen p.bobbeldijk trainer geweest bij vrone een echte topper word bij veel clubs aangeraden |
|
|
 |
j.c |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 13:19:08] |
 |
|
 |
ja |
|
|
 |
Ben Benieuwd |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 13:14:12] |
 |
|
 |
Is dat hetzelfde GVVV welke morgen tegen AZ speelt? |
|
|
 |
beker |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 12:39:57] |
 |
|
 |
Zaterdag 18 feb 17.00 uur
Zilvermeeuwen -G.V.V.V
KOMT ALLEN |
|
|
 |
re FCZS |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 12:09:12] |
 |
|
 |
Ik wil je ff herinneren dat Zaanlandia ook veruit de betere ploeg was in Koog aan de Zaan. Heb je een paar wedstrijden gemist? |
|
|
 |
FCZS |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 11:58:56] |
 |
|
 |
Je zegt het goed, de meeste wedstrijden de betere ploeg. Tegen Zilvermeeuwen werden jullie helemaal dronken gespeeld met slechts een kleine nederlaag als een zeer magere afspiegeling van de werkelijke krachtsverhoudingen. Even als vorig seizoen trouwens,maar wat waren jullie toen beide wedstrijden ongelofelijk gelukkig. OK, je zult dan ongetwijfeld zeggen dat het rsultaat telt en daar heb ik dan weer niets tegen in te brengen. |
|
|
 |
@ SVA |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 11:58:53] |
 |
|
 |
Zal wel afgekeurd worden of niet? |
|
|
 |
123 |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 11:52:53] |
 |
|
 |
Donderdag valt de beslissing over algehele afkeuring |
|
|
 |
Vraag? |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 11:31:56] |
 |
|
 |
Wanneer zal er een algehele afgelasting komen van de KNVB voor dit weekend?? |
|
|
 |
SVA |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 10:46:12] |
 |
|
 |
Vanavond 20.15 uur in Assendelft SVA-KFC |
|
|
 |
FCZS |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 09:28:52] |
 |
|
 |
Wat ben ik blij dat het lekker stil is rond KFC. De ploeg is goed bezig, speelt goed verzorgd voetbal en is de meeste wedstrijden dit seizoen de betere ploeg. De jonge ploeg is nu ook wat constanter geworden en kruipen langzaam naar boven. Het 2e elftal is na een wat moeilijkere start ook beter gaan lopen en staat 2e en 1e in de 2e periode. Hopelijk is KFC snel weer waar het hoort met dit spelersmateriaal. De aankomende jaren komt er nog genoeg talent over vanuit de jeugd, dus er staan mooie jaren voor de boeg! |
|
|
 |
fortuna |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 08:39:18] |
 |
|
 |
Eerst ff sport : goede wedstrijd van Fortuna tegen Zaandijk! |
|
|
 |
joep goed he |
 |
[31 januari, Dinsdag, 2012, 08:05:35] |
 |
|
 |
Goeie morgen |
|
|
 |
nieuws |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 20:58:48] |
 |
|
 |
Hot Nieuws OOMEN asst bij Marcel Blank word deze week bekend gemaakt |
|
|
 |
occupy |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 20:49:01] |
 |
|
 |
Misschien moet de redeactie eens objectief nieuws verslaan en geen censuur plegen, dat is namelijk de plicht van een verslaggever. |
|
|
 |
Dimo |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 20:32:12] |
 |
|
 |
Op-server
Quick Sparta Combinatie |
|
|
 |
Op-server |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 20:27:29] |
 |
|
 |
Vraag i.v.m. inventarisatie voormalige Zaanse clubs. Waar staan de letters van QSC voor? |
|
|
 |
Aan de redactie. |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 19:58:55] |
 |
|
 |
onbegrijpelijke dat scherprechter nog steeds actief is op het gastenboek.  |
|
|
 |
Redactie Zaanse SportKrant |
 |
http://www.zaansesportkrant.nl |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 19:53:16] |
 |
|
 |
Dames en Heren,
Graag uw aandacht voor het volgende.
Allereerst de melding dat de redactie inderdaad steeds vaker de inhoud van het gastenboek zal controleren in verband met de steeds vaker uit de hand lopende situaties en discussies, die veelal weinig met sport in het algemeen te maken hebben. Uit de hand lopende discussies, vervelende en/of beledigende opmerkingen worden gewogen en indien noodzakelijk verwijderd zonder opgave van reden of uitleg door de redactie.
Uiteindelijk zijn er mogelijkheden om bepaalde bezoekers te weren.
Het gastenboek is er voor iedereen. Iedereen die zijn of haar mening wilt geven op een normale, respectvolle manier aangaande sportberichten.
Als er zaken zijn die voor uzelf aanstootgevend zijn, of u een bepaalde reden ziet om de redactie te verzoeken om actie te ondernemen dan kunt u gewoon contact opnemen middels email. redactie@zaans esportkrant.nl Het "roepen" op het gastenboek geeft een heel ander resultaat dan even contact op te nemen met ons.
Inhoudelijk is er op dit moment nog niet volledig bekeken welk probleem er op dit moment speelt, maar dat zal later op de avond wel worden gedaan.
Wij gaan er vanuit dat een ieder hier met plezier komt, deelt en leest, een ieder hier een ander met respect behandelt en dat een ieder hier komt voor de sport.
"Houdt het gezellig!"
De redactie
|
|
|
 |
Re FBI |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 19:02:22] |
 |
|
 |
Hellas en FBI zijn volgens mij dezelfde personen. Zielig figuur. Als je zegt dat je van Hellas bent moet je de vuile was binnen houden. Les 1: nooit in je eigen bed schijten! |
|
|
 |
Papa houdt handje vast ? |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 19:00:31] |
 |
|
 |
Hij mag niet meer trainen en er gaat iemand va Hellas mee naar ze stage?
Wacht effe mensen
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA HHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHA |
|
|
 |
hellas |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 18:53:36] |
 |
|
 |
@RE HELLAS
Het lijkt mij dat ik niet de aangewezen persoon ben om deze jongen aan te spreken op zijn gedrag. Het bestuur en de heer heerings lijken mij de aangewezen personen om dit soort walgelijke spuugacties aan te pakken. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die deze jongen ook nog beschermen met zo n gedrag.(of sta je soms achter dit soort acties op de velden). Nee ik denk dat je zelf die persoon bent die reageerd en spuwde anders kan ik het niet verklaren dat je hem in bescherming neemt.
|
|
|
 |
re:hellas |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 18:35:51] |
 |
|
 |
Er is idd een schorsing gegeven aan deze speler! Hij mag vanaf nu alle dinsdagtrainingen niet meer deelnemen aan de training! En gaat stage lopen in amsterdam bij dierenpark artis...er zal van hellassport uit een begeleider met hem meegaan om te controleren of hij daadwerkelijk heengaat. De speler zelf kon zich hierin vinden.
Ik hoop dat we er nu genoeg over gesproken hebben..
En als je daadwerkelijk zown hellas-man bent, wees dan ook zo sportief dit gewoon tegen de persoon zelf te zeggen. Of je klachten te melden bij het bestuur en/of selectietrainer dhr heerings.
|
|
|
 |
........ |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 18:27:04] |
 |
|
 |
@Occupy; Waarschijnlijk omdat deze club en de redactie geen goede verhouding hebben,misschien moet de PR afdeling van de Meeuwen eens een brug(getje) gaan slaan! |
|
|
 |
hellas |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 18:17:55] |
 |
|
 |
@FBI
Je hebt gelijk Dit soort dingen horen wel vermeld te worden want dit soort dingen horen niet op een voetbalveld thuis.Deze speler wordt nog in bescherming genomen ook door de redactie!!!!.Het was trouwens de nr 8 van hellas heb t zelf gezien tot 2x spugen op dat kleine mannetje die net ingevallen was.
Als hellas man ben ik hier niet trots op en hoop ook dat deze speler een schorsing krijgt.
|
|
|
 |
occupy |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 17:45:14] |
 |
|
 |
Raar dat er vorige week, vanwege de nummer 1 positie er een gigantisch stuk over hellas sport hier op de site staat. Maar nu zilver meeuwen boven aanstaat er wederom weer niks wordt vermeld. |
|
|
 |
Kroosduiker |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 17:37:22] |
 |
|
 |
ben zo vol van me cluppie........... Maar ged blijft wel de vraag staan wat Vogelaar gaat doen???
|
|
|
 |
Westzaan |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 17:12:59] |
 |
|
 |
Je bedoeld Rob Hersche. G. Groot gaat naar V.V.A en Jansen zit bij sva.. |
|
|
 |
Kroosduiker |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 16:57:49] |
 |
|
 |
Nu het bekend is dat G. Groot en D. Jansen VVV Westzaan naar grote hoogtes gaan brengen. Wat gaat de huidige trainer van VVV Westzaan en A. Koc volgend seizoen doen? |
|
|
 |
Re FBI |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 16:43:12] |
 |
|
 |
Je hebt de naam toch gelezen wat wil je nou? Wat voegt het toe, helemaal niks.  |
|
|
 |
Kramer |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 16:39:57] |
 |
|
 |
@ FBI Ja Ik en met mij vele andere willen leuke sportberichten lezen. En als de redactie verkiest om een naam te verwijderen dan is het hun goed recht. Jou uitlok gedrag wordt niet gewaardeerd en geeft geen enkele toevoeging aan de sportdiscussie!!!. Dus stop er gewoon mee. |
|
|
 |
FBI |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 16:29:39] |
 |
|
 |
@ Kramer
Daar gaat het me helemaal niet om, de redactie is top!!!! Het bevreemdt mij dat er berichten worden verwijderd/gewijzigd waarin een naam werd genoemd...ik loop helemaal niet te sarren/zaniken... Begrijp je nu mijn punt? |
|
|
 |
Kramer |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 16:21:12] |
 |
|
 |
@ FBILees regelmatig berichten die niks te maken hebben met de sport. Logisch dat de redactie deze berichten verwijderd. Het gaat immers over de sport en als je loopt te sarren doe het dan ff ergens anders. En als je niet eens bent met de verslagen welke de redactie verslaat of niet verslaat zeg het dan persoonlijk ipv hier te lopen ZANIKEN! En als je zo graag gehoord wilt worden geef je dan op als schrijver en lezen wij graag je commentaar en bevindingen. Blij toe dat de raddraaiers eens aangepakt worden. Een pluim voor de harde werkers van de redactie. |
|
|
 |
scherprechter |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 16:14:16] |
 |
|
 |
Ik bedoel die scherprechter maar dat had je al begrepen hoop ik.  |
|
|
 |
scherprechter |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 16:05:50] |
 |
|
 |
Hoe bestaat het dat deze slappe ouwehoer nog steeds niet is geblokkeerd?  |
|
|
 |
FBI |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 15:46:06] |
 |
|
 |
Ik vind het vreemd dat berichten worden verwijderd...waarom is dat?
|
|
|
 |
Re FBI |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 15:31:10] |
 |
|
 |
Je kan je vraagstelling nog wel 10x herhalen hoor. Wat denk je hier mee op te schieten? |
|
|
 |
FBI |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 15:26:00] |
 |
|
 |
Waarom is de naam van de spugende speler van Hellas er alweer afgehaald??? |
|
|
 |
Een Zilvermeeuw |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 15:05:02] |
 |
|
 |
@ @ OFC
Er is in iedergeval een verslag.
 |
|
|
 |
@ OFC |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 15:02:02] |
 |
|
 |
Proficiat voor wsv 30 lijkt me logisch. Maar nou te berichten over " Oostzaanse Freemdelinge Club, en Hoogmoed komt voor de val ", heb ik wel mijn vraagtekens?????
Welke hoogmoed en welke val bedoel je hiermee?
Hoogmoed? een club die duidelijke zijn ambities uitspreekt, prima voetbal speelt, leuke voor de aanhang, neutrale supporters(de voetballiefhebbers) en zelfs voor te tegenstanders!
Welke val? Ze verliezen nu pas voor de 2e keer?, worden niet ingehaald door concurrenten??Ze hebben nog 5 punten voorsprong? Speelde gisteren 1e helft verzorgd voetbal alleen vergaten ze te scoren!
Waar heb je het nou over?? Onrustzaaier....
Laten we wsv 30 gewoon feliciteren met behalen van de 3 punten. Voetballend gezien misschien niet verdiend, maar na de 1-0 hebben ze wel met ze alle geknokt, en daardoor de 2e helft niet eens lastig hebben gekregen.
wsv 30 proficiat
ps mooi en reëel verslag!
|
|
|
 |
@Hercules |
 |
[30 januari, Maandag, 2012, 14:37:28] |
 |
|
 |
SDZ 1 – HERCULES ZAANDAM 1 uitslag 2–2
Ging ik vanmorgen al met een klote gevoel weg uit Wormerveer, na de wedstrijd van ons vlaggenschip later vanmiddag, was mijn humeur helemaal verpest. Niet omdat we slecht speelden, want ik heb vandaag een gewoonweg fantastische 1e helft gezien, maar wel omdat een zeer matig fluitende scheidsrechter de 2e helft voor zichzelf het besluit heeft genomen dat dit zijn moment of fame gaat worden.
Hercules, het AFC van de Zaanstreek, waar een vermogen aan euro’s is ingepompt , zowel in de accommodatie ( met dug-outs op alle velden ), als in de spelersgroep, waar de spelers na een overwinning met een leuk zakcentje naar huis gaan, tegen SDZ waar de selectiespelers net als alle andere leden, gewoon contributie betalen en spelen voor 2 consumptiebonnen . David tegen Goliath, de muis tegen de olifant, maar wat voor muis, vandaag supermuis!!!!
Spelen we het hele seizoen al verzorgd en positief voetbal, de 1e helft wordt het grote Hercules gewoonweg zoek gespeeld, en komen we op een 2 – 0 voorsprong door goals van Tim en Stephan. Op dit moment is het ondanks de barre koude genieten geblazen, en is de 3 – 0 logischer dan de 2 – 1. ruststand 2 -0.
De 2e helft toont Hercules veerkracht en wordt wat sterker, terwijl zonder dat we echt in grote problemen komen, wij iets minder nauwkeurig worden. Ongeveer in de 60e minuut komt het keerpunt in de wedstrijd, een scrimmage voor onze goal, een berg spelers die op en over elkaar valt, en Remco die met een wanhoopsdaad de bal voor de doellijn weghaalt met de arm. Goed gezien van de op dat moment goed opgesteld staande scheidsrechter, terechte penalty, en een volgens mij totaal onnodige rode kaart. Belachelijke regel dit dubbel straffen. Strafschop koelbloedig benut door de prima aanvoerder van Hercules 2 – 1. Weer 10 minuten later ligt de bal opnieuw op de stip, en helaas weer aan onze kant, de ingevallen Nicky Oeloff is net iets te laat en tikt de doorgebroken rechtsbuiten van Hercules aan die na dit minieme contact nog 4 passen doorloopt en alsnog besluit ter aarde te storten. Wederom koelbloedig benut, door dezelfde speler van Hercules 2 -2.
Dan volgen nog 20 hele spannende minuten, waarbij we op zijn zachts gezegd niet geholpen worden door de scheids, wiens roots waarschijnlijk in de zaanstreek liggen.Ik ben er geen voorstander van om wie dan ook een gele kaart aan te praten, maar er liep een aantal spelers rond bij de tegenstander die binnen 10 minuten 6 overtredingen achter elkaar maakte en hier mee weg kwam, terwijl aan onze kant Danny voor een hele normale opmerking wel een prent gepresenteerd krijgt en dus wederom volgende week geschorst is. Vlak voor tijd krijgen we via de ingevallen Baino ( u weet wel, die van die frommelgoal ), na een prachtige individuele alsnog bijna de dikverdiende 3 punten in handen, maar helaas huppelt de bal net enkele centimeters naast de verkeerde kant van de paal. Prachtige wedstrijd, heel goed gespeeld mannen, ik begrijp dat iedereen zwaar teleurgesteld was na afloop, maar ik denk dat alle selectiespelers vandaag met opgeheven hoofd naar huiskunnen. Eindconclusie van een lange koude zondag, over 2 wedstrijden ,1 punt binnen gehaald waar we er 6 verdiend hadden. |
|
|
|